21 Nisan Akın Ünal 03 Mayıs Teoman Ünal Doğum Günleri

Birken iki olmak iki kat etki yaratır diyenlere sesleniyorum. İki çocuklu olmak ben de tam anlamıyla 10 kat etki yaratıyor. Hem aloparca.com da var olan yoğunluk hem yaş itibariyle çocukların ihtiyaçları derken bir anda kendimi her şeye yetişmek zorunda kalan bir robot gibi hissetmeye başldım  :) Nisan 21 den itibaren bizim doğum günü ayımız :) 

Bu arada ne başlıyor Akının bitmek bilmeyen doğum günü partisi istekleri. Ben oğlum yetişemeyeceğim yapmayalım dedikçe olmaz ben star wars temalı söyle bir parti istiyorum diye başlıyor. Bu sene de büyük kutlama 23 Mayısta gerçekleşecek.  

Bu arada ikisinin de aile arası kutlamaları gerçekleşti. Yani kimse merak etmesin öyle bir tane doğum günü kutlamayla bitmiyor. Gününde ayrı büyük organizasyonda ayrı kutlamaları yapılıyor. 

Bu sene 23 Mayıs fotolarını da sizlerle paylaşacağım :) Muzo ile aktivite dolu bir gün olacak. 

Hepinize Sevgiler 












teo 2 yaşında 3 Mayıs 2015 pazar

 teo 2 yaşında :) 3 mayıs 2015



Yorumlar