Teoman Ünal Özülkü


2. numara, Teo :) kendisi henüz hiç bir şey söyleyebilecek durumda değil. Tam olarak şuanda sadece mama , hov hov gibi sıralı cümleler kurabiliyor. Onlarda pek bir anlam ifade etmediği için, ben kendisinin yerine bu yazıyı  yazacağım. 

Teoman Ünal Özülkü 03.05.2013 saat 11.36  Amerikan Hastanesinde doğdu. Ben kendisine 2013 de başıma gelen en güzel şey diyorum.Çok duygusal ve narin bir bebek.Ağlıyorsa bir sebebi vardır cinsinden. 





Abisinin fotokopisi gibi. İkiz olsalar bu kadar benzerlermiş diyorum. Kendisi 20 günlükken Kenya ya gitti. O zamanlar Nairobi de yaşamamız sebebiyle onu da :)  taktık peşimize sürükledik Afrikaya :)  

Kenyalı Teom diyorum :) Doğumundan itibaren bizimle olan Kenyalı bir yardımcımız var. Kendisi ileride bana anne ben Afrika ya yerleşeceğim derse hiç şaşırmayacağım :) 
Neyse şimdilik Teo dan haberler böyle. :) 








Yorumlar