Günlerden Gökçe !




Bu hafta sonu Cihangir, Demeti de en sevdiğim dostum Gökçenin doğum gününü kutlamaya gittik. Güzel olmasına güzel ama sigara içilmiyor olması mekanda sürekli balkona çıkma girme hareketliliğine sebep oluyor. Ben genel olarak böyle yerlerde ki trafik ve muhabbetin kopma olayına dayanamıyorum. Gökçe de bu durumdan biraz muharip oldu. Malum masada bulunan %80 sigara içenlerden oluşunca durum kaçınılmaz. Ben yine de sizinle bir kaç foto paylaşmak istiyorum.














Gökçe, çocukluk dostum , canım kardeşim yeni yaşını kutladık. Tam tamına 32 yaşına girdi. Masanın sol tarafta ki Berk ise aloparca'nın   e- ticaret müdürü. Berk de çocukluk arkadaşım ve şuanda birlikte çalışıyoruz. Kendisini aloparcaya transfer ettiğimiz için çok mutluyum. Aslında tam bir dahi diyebiliriz.  Önümüz deki günlerde siz de bunu göreceksiniz. Aloparca, yedekparca sektöründe bir tarih yazacak. Aynı Oto Edirnekapı gibi.

                                         



























Yorumlar