Hepimizi Grip Vurdu!




Sabah Sabah ne bu yakarış diyenlere sesleniyorum. Hastayım! Üstelik ne grip gibi ne de tam olarak öksürük gibi bir şey. Yaklaşık son bir aydır herkeste benzer belirtiler, ağır bir grip salgını var. Acaba virüs domuz gribi mi sorularının ardından Sağlık Bakanlığı açıklama yaparak bu virüsün domuz gribi değil H3N2 virüsü olduğunu açıkladı. Uzmanlar virüs konusunda önemli uyarılarda bulundu: Hasta olanlar kesinlikle işe, okula gitmesin, toplum içine çıkmasın. Salgın git gide yayılabilir. Kronik hastalığı olanlar ve yaşlılar ise kesinlikle aşı yaptırsın. Ayrıca grip bir virüs olduğu için antibiyotikler işe yaramaz. Antibiyotik kullanmayın. İlk 48 saate dikkat edin. Geç kalmayın. Sağlık Bakanı ise grip salgınıyla ilgili gazetecilere açıklama yaptı: Her sene kış aylarında yaşanıyor. Olağanüstü bir durum yok. dedi. Benim oğlum da tam tersi RSV diye bir virüs kaptı. Ondan sonra diğer oğlum sonra ben vs derken ailecek hastalandık. 

Şimdi size bu durumla ilgili bir kaç önerim olacak. 

Bialabor: Öksürük mağduru olanlar için bire bir. Özellikle öksürük yeni başlıyorsa. Tabi ben bu ilacı sadece kullanıcı olarak öneriyorum. Doktor değilim aman yanlış anlaşılma olmasın. Ben 4.5 yaşındaki oğlum dahil bu ilacı verdim ve memnun kaldık.  Hap yutma probleminiz varsa özellikle kullanın çok memnun kalacağınızdan eminim. Suda eriyen tabletler , yetişkinlerde günde 2 kez sabah akşam 1 tablet, çocuklarda ise günde iki kez yarım tablet şeklinde kullanılıyor. Oğlum tadını sevmediği için ben kendisine portakal suyuna karıştırıp verdim. Sizde sevdiği bir şeyin içine koyup sıcak ya da soğuk içirebilirsiniz.











Ayrıca Grip başlangıcında engellemesi için günde 3 kez su da eriyen aspririn complex tavsiye ediyorum. Tabi hepsinden önemlisi size sağlıklı günler diliyorum. 




Yorumlar