Dubai de Eğlencenin sınırı yok!

Büyük, küçük herkesin ilgisini bir şekilde çekmeyi başaran Dubai eğlence de sınır tanımıyor. Bu hafta sonu Dubai de olacağım için sizlerle Abu Dhabi Ferrari dünyasından bahsetmek istedim. Akınla birlikte gideceğimiz için acaba Akını nasıl eğlendirebilirim diye düşünürken karşıma bir sürü altarnatif plan çıktı. İlk gün kum safari yapmayı düşünüyorum Akın safariyi çok seviyor eminim bu onun için paha biçilmez bir tecrübe olacak, ikinci gün skydubai de anne oğul kayak yapıcaz. Kidzmania ya baktım fakat babası burada kendisini Trump eğlence merkezine götüreceği için aynı şeye Dubai de götürmemin bir anlamı olmadığını düşünüyorum. Onun yerine Atlantis Otelin içerisindeki su parkında eğlenmeyi tercih ederim. Bütün bunları planlarken karşıma Ferrarinin Abu Dhabi de yapmış olduğu Ferrari World ile karşılaştım. Tema park özelliklerine sahip bu park ta siz ve çocuklarınız çok eğlenebilirsiniz.Abu Dhabi ile Dubai arası araba ile 1.5 saat.

Resimlere baktım gerçekten çok beğendim. Çocuklar için giriş 119 tl büyükler için ise ücretler 149 tl. Bütün gün geçerli olan biletleri hem online hem de kapıdan alabiliyorsunuz.Bazı oyunlara 120 cm den kısa olan çocuklar katılamıyorlar.







Gittikten sonra eminim çok daha anlamlı bilgiler paylaşacağım. En azından disney kadar iyi mi ya da tüm gün eğlenip eğlenmediğimizin yorumlarını yapabilirim. Şimdilik planlarım bunlardan ibaret bakalım başka neler bekliyor bizi :) 



Yorumlar