An itibariyle !


Hediye almanın ne kadar zor olduğunu düşünüp duran bir grup vardır. Aslında her şeyi olan birine hediye almak zordur.Ben de anneler günü hediyesi için kara kara düşünüyorum. Ben de hediye konularında hep kararsız kaldığım için kendi kendime farklı olması için biraz çaba ile oluşacak şeyler yapmaya karar verdim. Bu kararımı sizinle de daha sonra paylaşacağım. Farklı bir şey alma çabasıyla da gidip buldum buldum dan bir şey alacak değilim :) . Çok daha yaratıcı çok daha güzel bir şey yapma çabası içerisindeyim.

Bu ay hem anneler günü, hem teonun hem eşimin doğum günü. Bütün bunlar bir araya gelince doğal olarak insan hediye ne alsam diye kafa patlatıyor.

Aslında an itibariyle ölümsüzleştirmek istediğim unutmamak istediğim bir şeyler var. Bunlardan birincisi 5 Mayıs 2014 itibariyle Ataköy de geçici kiralamış olduğumuz daireden taşınmamız. 
3 Mayıs 2014 tarihinde Teo doğum gününde kendi başına ayakta durmayı başardı. Tabi hepiniz sevinç içerisinde onun yürümesini bekliyoruz.Buna ek olarak yenilenen aloparca.com 1 Mayısta tüm araba çeşitleriyle online oldu. 
Biz annemin Göktürkteki evini teslim aldık ve bugün marangoz, bahçe ve boya işlerini halletmek için kolları sıvadık. Neyse sonuçlar super olacak insallah. Mayıs ayı tasınma ayı olarak yaza damgasını vurdu. 

Bu ay bittiğinde 3 eve tasınmıs olucaz. Neyse şimdilik konular bitti. 

Hepinize iyi haftalar .



21 Nisan Akın'nın doğum günü kutlamasından bir resim. :) sağ tarafta annem Semra Ünal


Bebegim Teo 20 nisan 2014


Teo ve ben Nisan 2014 


Yorumlar