Dostlarımı Özledim



Canım dostum Ebru ve ailesiyle çok güzel 2 hafta geçirdik. Esyalı kiraladığım geçici evimizi teslim etmeden önce bir arada çoluk çocuk eğleniyorduk. Tabi onlar bizdeki kadar ses ve misafire alışık olmadıkları için her gün onlar ve bizim için ayrı bir bayram havasında geçti. Sizi özledim dostlarım . Umarım en kısa zaman da Bodrum da buluşuruz. 





Yukarı da resmi ben çektiğim için ben yokum :(  malesef.



Minik Teo bizim Akının tam tersi sallanmaya bayılıyor. Akını 3 dakika tutamadığımız park salıncağında teo uyuya kalana kadar sallanıyor. Ayrıca Akın için bahçeye park ve kaydırak almıştım. Akın o parkta 1 kez ya da iki kez oynadığı için ben onları kullanacak birine verdim.Teo'nun tam tersine oyuncakla oynayan, kaymayı ve sallanmayı seven bir çocuk olacağı aklımın ucundan geçmemişti. Herkes bana hamile kaldığımda bak Teo çok uslu olacak diyordu. Ama ben Akın dan sonra hiç bir çocuğun uslu olabileceğini tahmin edemiyordum. 
Simdi 1 yaş itibariyle her yeri karıştırma telaşı içerisindeyiz. 

Yorumlar