2015 de yapmayı istediğiniz 10 madde




Sene 2000  Advantage Card da çalışırken yeni yıl hediyesi olarak müşterilerimize bir adet kalem ile turuncu kapaklı not defteri dağıttık. Çok zengin ve sürekli ciroları artan bir firmada çalışmanın getirdiği bütçelerle istediğimiz gibi kampanyalar organize edebiliyorduk. İlk sayfayı açtığınız anda birden ona kadar sayılar yazıyordu.
2001 yılında olmasını istediğiniz 10 şeyi yazın ve bu deftere bir sene boyunca bir yere koyun ve bir sene sona bakın. İlk başta çok aptalca bir fikir gibi gelse de herkes gibi ben de yaptım. O zaman öyle dile olsun, pozitif bak, yaz olur, iste olur gibi bir akım yok. Şimdi her köşe başı iste yeterlerle dolu. Kitleleri realistler, ve olmayanlar olarak ikiye ayırabiliriz. Bu kadar iyi hatırlamamın nedeni o zaman Avusturalyaya gitmeyi istememdir belkide J  . ben de doldurdum ve kağıdı kalemi bir kenarda sakladım. Aradan 2 yıl geçti. Evrakların arasında buldum. Bulduğum gün o listedeki hersey tamamlanmıştı. Hiç olması mümkün olmayan 10 madde.

Çok çalışmamı gerektiren bir çok şey olmuştu ama sonca baktığımda başarmıştım. Çok çaba , çok çalışma çok özveri ama oldu. Hatta Boyner holding de çalışırken çok sevdiğim müdürüm, 'Sen deli misin insan işinden ayrılıp Avusturalya ya gider mi sonuçta hepimizin hedefi iş bulmak değil mi 'demişti . Yani maaş alıyorum, sigortam var şirket arabası verilecek vs. Benim hayalim başkasının hayalinin bir parçası olmak değil kendi işimi kurmak istiyorum dedim. Sene 2013 aloparca.com'u kurdum. Çok uzun bir maraton değil mi ?

Bu sene için haydi kağıt kaleminizi alın ve yazın. Kimi aşk dilesin, kimi sağlık ama tavsiyem çok net ne istediğinizi yazın. Mesela benim listemde MBA yapmaya Avusturalyaya gitmek vardı. Yani gerçekten hayalim olan yapmayı istediğim ve ugraştığım şey. Şimdiki listemde yine ilk onda 2015 yılının aloparca.com’u Türkiyeye duyurma yılı olduğunu düşünüyorum. Bakarsınız ucundan yakalarız J

Bol şans ! 


Yorumlar