Altın Örümcekte Aloparca Halkın birincisi oldu!


1 Nisanda ajansımızdan gelen telefonu açtım, telefonda Fatih Bey ; ekip olarak sizi arıyoruz herkes sizi duyuyor dedi. Merhaba diye devam eden telefon görüşmesinin sonucunda Altın örümcekte halkın favori e-ticaret sitesi ödülünün aloparca.com'un kazandığını söyledi. Ben doğal olarak dalga geçiyorsunuz tepkisi verdim. Direk bugün 1 Nisan ve harika bir şaka yaptınız çok teşekkürler dedim. Hepsi bir ağızdan hayırrrr şaka değil diye haykırmaya başladı. Bu durum 10 saniyelik şuur kaybıyla devam etti. Kendime geldim ve sanırım çığlık atmaya başladım :)  Yüzümdeki ifade direk aşağıdaki şekildeydi.


Her ne kadar insanlar benim tepkilerimi çok çabuk ele veren biri olduğumu bilse bile. Telefonda sanırım kalbim duracak dedim ve hemen kendimi dışarı attım :)
Bende olan bu şuur kaybını bütün ofis aynı anda yaşadı sanırım. Herkes onca rakibi nasıl geçtiğimizi soruyordu. Ben şahsen bu kadar sevenimiz olduğunu bilmiyordum. Ama bu ödülü kazanmamız sanırım bizi mutlu ettiği kadar kimseyi edemezdi. Özellikle de bu kadar bireysel çabalarla ortaya çıkması durumu olayı çok daha özel kıldı. Şimdi internetin oskarı sayılan altın örümceği kazanmanın sorumluluğunu  çok daha fazla içimizde hissediyoruz. 

Bir hayale inanan bu hayali gerçekleştirmemize destek olan herkese tek tek teşekkür ediyoruz. 





Yorumlar